Evenementen

2017
De eerste aanvragen stromen alweer binnen. Mocht u Stichting de Arreslee ook op u evenement willen begroeten stuur dan een berichtje via het contactformulier.

2016
In 2016 hebben we veel evenementen gehad. En rijden vanaf 5 december bijna het gehele land door. Stichting de Arreslee is dan ook een zeer gewaardeerde toevoeging aan u evenement. Zo zijn we al jaren in Vreeswijk bij Kaarslicht Kerstmarkt Nistelrode, Kerstmarkt Reek, Kerstevent Gemert, Kerstmarkt Heesch, Rijsbergen, Eindhoven, Lampionoptocht Oss, Kerstmarkt Oss en ga zo maar door.

De eerste aanvragen voor het huren van een arreslee zijn al binnengekomen.
Wilt u ook een arreslee op uw evenement stuur dan een berichtje via het contactformulier.

2012
Het eerste jaar hebben we al verschillende evenementen verzorgd. Dit jaar waren het er ook verschillende.
Zo zijn we in Winterpleinfestijn Geldrop, Landgoed Zonnestraal, Vreeswijk bij Kaarslicht, Wijchen bij Kaarslicht, Kerstmarkt Lisse, BSO Rotterdam, Brielle, Kerstmarkt Reek, De Heische Hoeve, Nistelrode, Heesch, Kerstmarkt Nijmegen, Kerstmarkt Steenbergen.
We rijden rond kerst door heel Nederland. En hebben veel plezier op alle evenementen.

2011
In het jaar 2011 zijn we op verschillende evenementen aanwezig geweest met onze arrensleeen.
Bijvoorbeeld op de Kerstmarkt in Schaijk, Kerstmarkt St. Oedenrode, Singeldingen Rotterdam, Kerstmarkt Nistelrode, Kerstmarkt Heesch, Bruiloft Kaatsheuvel, Landgoed Zonnestraal Hilversum.